Odpowiedzi

2010-02-28T18:55:21+01:00
Zabierz ze sobą zawsze butelke wody i kanapke poniewż jagbyś sie zgubił<ła>to wyedzy sie prowiant przyda.
13 2 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:55:34+01:00
`Woda mineralna na wycieczkę idealna`
`Z puszki konserwy świeże bez przerwy`
`Dobra czekolada gdy człowiek upada`
19 4 19
2010-02-28T19:02:58+01:00
"na wyboiste dróżki najlepsza konserwa z puszki"
jeśli to wycieczka kilkudniowa: "na beszsenne noce weź sobie owoce"
"gdy pogoda upalna orzeźwi Cię mineralna"
12 3 12