Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T15:32:25+02:00
czesc !
zauwarzylam ze jetses bardzo fajna i przezabawna osoba . mamy wiele wspolnych cech . jeszcze nie mialam takiego przyjaciela podobnego do mnie . bym chciala sie jakos z toba zapoznac i mam nadzieje zer ty tez bedziesz chcial ;)
2 3 2
2009-10-19T15:37:47+02:00
Cześć Asiu !

Mam na imię ... . Mam 13 lat. Mam dużo zwierząt. Lubię siatkówkę. Mieszkam w ... . Lubię kolory żółty, niebieski, zielony.
Lubię słuchać muzyki, jeździć na rowerze, oglądać telewizję, grać na komputerze zwłaszcza w The Sims 3. Mam nadzieję, że się zaprzyjaźnimy.


Pozdrawiiam,
........... !
1 4 1