Wyobraź sobie, że jesteś korespondentem wojennym za czasów okupacji. Napisz relacje z jednego dnia w dowolnym mieście lub wsi. Jak wg. ciebie wygląda dzień okupacji?



Proszę o pomoc.
Totalnie nie wiem jak się za to zadanie zabrać... :/

2

Odpowiedzi

2010-02-28T18:56:57+01:00
Według mnie za znanych mi dotąd źrudeł wiem że podczas okupacj
ludzie aby uratowac się przed niemcami któży grabili ich majatki i zamieszkiwali ich(polaków) domy kopano rowy i podziemne piwnice gdzie ludzie czekali i modlili się aby niemcy ich nie znależli(głupie ale więcej nie wiem)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:03:23+01:00
Początek dnia.Niemcy całymi siłami próbują zdobyć Warszawę.
Na murach Polacy próbują za wszelką cenę rozbić szyki okupujący.
Jednak Hitlerowcy mają lepszy sprzęt i większą ilość żołnierzy.
Okupowani mają naprawdę wielką siłę woli i serce do walki.
Przepuszczają kolejne ataki.Dopiero pod wieczór wycieńczeni Polacy i Niemcy próbują zebrać kolejne siły.
Drugiego dnia ciężkie walki trwają dalej. Niemieccy żołnierze wdarli się w szyki polaków. Jednak armia Polska rusza do kontrataku i odbiera część zajętego pola przez okupantów.
Niemcy w zdesperowanym ataku rzucają wszystkie siły i przebijają się przez wyczerpane siły Polskie. Walki toczyły się jeszcze 2dni,ale już nie były tak ciężkie.Polacy wiedząc że nie dadzą rady dalej walczyć poddają się.Jednak ich zdesperowana obrona podniosła morale wszystkich walczących za Polskę,za nasz kraj.