Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:55:14+01:00
48-wiek taty
21-wiek Jasia

21+10=31 - ty lat musiałby mieć tata aby być starszy od syna o 10 lat
48-31=17 -lata sprzed których tata był starszy od syna o 10 lat
odp: Tata był starszy od syna o 10 lat sprzed 17 lat .
2010-02-28T19:01:39+01:00
Tata - 48 lat
Jaś - 21 lat

48 - 21 = 27

O 10 lat starszy czyli 31
48 - 31 = 17

Odp. 17 lat temu