Odpowiedzi

2010-02-28T18:58:05+01:00
X , y - szukane liczby
Mamy
x + y = 32,5
2x + y = 32,5 + 12,5
------------------------
x + y = 32,5
2x + y = 45
Od II równania odejmuje I i otrzymuję
x = 45 -32,5 = 12,5
y = 32,5 - x = 32,5 -12,5 = 20
Odp. Te liczby to 12,5 oraz 20.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:00:19+01:00
X-pierwsza liczba
y-druga liczba

x+y=32,5
2x+y=32,5+12,5

x=32,5-y
2(32,5-y)+y=45

x=32,5-y
65-2y+y=45

x=32,5-y
-y=-20 /*(-1)

y=20
x=32,5-20

x=12,5
y=20

Te dwie liczby to 12,5 i 20.

Liczę na NAJ:)
2 5 2
2010-02-28T19:01:06+01:00
X-jedna liczba
y-druga liczba

metodą przeciwnych współczynników

x+y=32,5 /*(-2)
2x+y=45

-2x-2y=-65
2x+y=45
----------------------
-y=-20 /*(-1)
y=20

x+y=32,5
x=32,5-20
x=12,5


Odp.Pierwsza liczba wynosi 12,5 a druga 20 .
2 5 2