Połącz nazwy znanych budowli klasycystycznych polskich budowli z nazwiskami ich architektów. (Napiszcie która liczba do którego podpunktu)

1.Piotr Aigner
2.Jakub Kubicki
3.Dominik Merlini i J. CH. Kamsetzer
4.Szymon Bogumił Zug
5.Antonio Corazzi
A) Pałac w Łazienkach
B) Teatr Wielki
C) Kościół Ewangelicki
D) Belweder
E) Świątynia Sybilli

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:07:52+01:00
Jakub Kubicki - Belweder
Piotr Aigner - Świątynia Sybilli
Antonio Corazzi - Teatr Wielki
Dominik Merlini i J. CH. Kamsetzer - Pałac w Łazienkach
Szymon Bogumił Zug - Kościół Ewangelicki
24 4 24
2010-02-28T19:14:27+01:00
3A
5B
2E
4C
1D

proszę bardzo ;)
15 3 15
2010-02-28T20:50:39+01:00