Odpowiedzi

  • oLo2
  • Początkujący
2010-02-28T19:02:29+01:00

P=(30*50):2 = 1500:2=750cm
10% * 750cm =75cm
750+75=825cm

-Wszędzie należy dodać cm kwadratowych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:04:49+01:00
P=1/2*e*f
30cm=3dm
P=1/2*(3*5)
P=1/2*15
P=7.5
100%----->7,5dm
10%-------->xdm
x=(10%*7,5dm):100%
x=75dm:100
x=0,75dm
7,5dm+0,75dm=8,25dm

odp. na oklejenie latawca potrzeba 8,25 dm² czyli 82,5cm² papieru