Odpowiedzi

2010-02-28T19:04:56+01:00
1 9,50zł:10=095gr
2 1750000:450000=31 liczba 1,75 jest 31 razy wieksza od liczby 450 000
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:07:17+01:00
Zad 1.

1 kg= 1000g

1000g:100g= 10

czyli to 9.50 zł musiumy podzielić przez 10:

9.5:10= 0.95 zł= 95 groszy

odp. 100g towaru kosztuje 95 groszy.

zad 2.

1,75mln.= 1750000

1750000-450000= 1300000

odp. 1,75mln. jest o 1300000 większa od 450000.