Odpowiedzi

2010-02-28T19:04:40+01:00
Wynik musi być średnią wyników czyli 320
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:05:10+01:00
320mg, 319mg, 318mg, 321mg, 322mg
można policzyc to za pomocą średniej, ale bardziej dokladny wynik mozemy uzyskac obliczając mediane, chodz w tym przypadkku u srednia i mediana wynoszą tyle samo.


318 319 320 321 322

Mediana wynosi 320mg (środkowoa liczba)

nalezy wziac wynik 320 do dalszych badań
1 5 1
2010-02-28T19:06:04+01:00
Jeżeli mamy kilka niezależnych pomiarów które różnią się między sobą to należy wziąć do dalszych obliczeń wartość średnią:
318+319+320+321+322
tą sumę należy podzielić przez ilość pomiarów:
1600:5=320
320 to średnia wartość pomiarów i nsależy ją przyjąć za właściwą.
5 3 5