Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:11:14+01:00
Kiedy dziecko płacze - płacze cały świat .
Kot ma oczy pełne łez ,
Na podwórku plącze pies ,
O , jak słono od tych łez ,
Nawet cukier słony jest .
O , jak ciemno , o jak zimno - słońce znikło.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T19:17:53+01:00
Znów na szkolnym korytarzu
Biją się chłopaki Mallu
Biją się chłopaki dzielnie
Że w tą akcję kucharz biegnie
Biegnie, biegnie Boga błaga
" Panie Boże ześlij mi to jakiego czorta ,
który ich rozdzieli pięknie i zachowa Bożą mękę"
I do akcji wkraczam ja dzielny Olek hahaha
I rozdzielił chłopców Mallu
I powiedział :
,, Nie dodam mocy szkolnej przemocy!"
To jest beznadziejne ale nudziło mi się ;) może jednak się przyda ;) prosze naj