Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:11:51+01:00
Sudety Wschodnie, Sudety Środkowe, Sudety Zachodnie, Przedgórze Sudeckie, Pogórze Zachodniosudeckie.
11 4 11
Sudety Zachodnie

Pogórze Izerskie
Góry Izerskie
Karkonosze
Kotlina Jeleniogórska
Rudawy Janowickie
Góry Kaczawskie
Pogórze Kaczawskie

Sudety Środkowe

Kotlina Kamiennogórska
Góry Kamienne
Góry Wałbrzyskie
Pogórze Bolkowsko-Wałbrzyskie
Obniżenie Noworudzkie
Góry Stołowe
Góry Sowie
Góry Bardzkie
Góry Orlickie
Góry Bystrzyckie
Kotlina Kłodzka
Rów Górnej Nysy

Sudety Środkowe

Góry Złote
Góry Bialskie
Masyw Śnieżnika
Góry Opawskie
2010-02-28T19:13:54+01:00
Sudety Zachodnie
Pogórze Zachodniosudeckie
Sudety Środkowe
Sudety Wschodnie
Przedgórze Sudeckie,



Mam nadzieje ze chociaz troche pomoglamm :D:D Poozdrooo
Tak mialam podane na Geografii.
10 4 10