Odpowiedzi

2010-02-28T19:17:23+01:00
Tekst główny to; dialogi i monologi.
tekst poboczny to; tekst wprowadzający różne uwagi odautorskie.

myślę, że pomogę.;)
136 3 136
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:19:01+01:00
Tekst poboczny tzn. didaskalia to tekst z informacjami dla reżysera. Te informacje są pisane w nawiasie lub pochyla czcionką.
tekst główny no to treść utworu (dialogi i monologi).
191 4 191