Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T15:45:29+02:00
Tańczy-baluje, zabawia się
odpoczywa-relaksuje sie, nic nie robi
patrzy-ogląda
leży- wylęguje się
je-odżywia sie
rozmawia-prowadzi konwersacje
2009-10-19T15:58:59+02:00
Tańczy - bawi się, baluje, pląsa, wiruje,

odpoczywają - relaksują się,

patrzy - podziwia, ogląda, wodzi wzrokiem, gapi się, spoziera, wypatruje,

leżą - odpoczywają, relaksują się, wylegują się,

jedzą - delektują się, smakują, spożywają, kosztują,

rozmawiają - prowadzą konwersację, negują, dialogują,

konwersują, ucinają pogawędkę, gaworzą,