Odpowiedzi

2010-02-28T19:19:10+01:00
Jesteś ministrantem i pomagasz klechom np ;p
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:33:55+01:00
Możesz narysować jak komuś pomagasz np: niesiesz zakupy starszej pani lub przeprowadzasz niewidomego przez pasy
być Borzym pomocnikiem to znaczy robić dobre uczynki i starać się stawać lepszym człowiekiem każdy pomysł będzie dobry jeżeli będzie to jakaś bezinteresowna pomoc bliźniemu
1 1 1