Odpowiedzi

2010-02-28T19:32:03+01:00
To co miales w pliku jest poprawne!
wartosciowosc musi sie zgadzac we wzorach strukturalnych, taki zpis jaki masz stosuje sie do wszystkich reakcji i ukladania wzorów, wielu upraszcz sobie z pominieciem pisania wartosciowosci nad pierwiastkami czy resztami kwasowymi to tylko upewnia o poprawnosci zapisanego wzoru. to jest odpowiedz na pytanie 1

rodzaj tlenków i ilosc zalezy od wartosciowosci w tym przypadku mangan ma ich az kilka 2,3,4,5,7
wiec tworzy cala game tlenków
2 = MnO
3 = Mn2O3
4 = Mn2O4 = MnO2
5 = Mn2O5
7 = Mn2O7
it tu rysujesz wzory z strukturalnymi polaczeniami Mn i O pamietajac [ile wartosciowosc wynosi tyle bedzie kresek/polaczen z manganem].

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:50:36+01:00
Zadanie w załączniku i jeszcze co do twojego 2 pytania to zależy od wartościowości pierwiastków, związków chem. itd