Odpowiedzi

2010-02-28T19:21:13+01:00
Stonki ziemniaczane rozmnożyłyby się a na polu byłoby coraz mniej ziemniaków, ponieważ TE MAŁE PADALCE (chodzi o stonki) ZJADŁY BY JE ! : D
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:23:54+01:00
Odpowiedz jest prosta stonka jest to największy niszczyciel ziemniaków i gdyby zabrakło bażantów to ziemniaki by nie dojrzały gdyż stonka zjadła by wszystkie liście ziemniaków. jak wiadomo ziemniaki odżywiają się przez fotosyntezę i gdyby stonki zżarły liście to bulwy by nie dojrzały.
3 5 3