Przepisz zdania, wybierając te ich części, które są prawdziwe.

W zdaniu pojedynczym i złożonym przecinek stawiamy/ przecinka nie stawiamy przed spójnikami: a, ale, jednak, lecz, zatem, toteż, więc.
Przecinek stawiamy/ Przecinka nie stawiamy przed spójnikami: i, oraz, albo, bądź, lub, czy, ani.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:20:57+01:00
W zdaniu pojedynczym i złożonym przecinek stawiamy przed spójnikami: a, ale, jednak, lecz, zatem, toteż, więc.


Przecinka nie stawiamy przed spójnikami: i, oraz, albo, bądź, lub, czy, ani.


Miłego Wieczoru
Pozdrawiam
23 4 23
2010-02-28T19:21:55+01:00
W zdaniu pojedynczym i złożonym przecinek stawiamy przed spójnikami: a, ale, jednak, lecz, zatem, toteż, więc.
Przecinka nie stawiamy przed spójnikami: i, oraz, albo, bądź, lub, czy, ani.
15 4 15
2010-02-28T19:25:02+01:00
Pierwsze zdanie stawiamy drugie zdanie nie stawiamy
11 3 11