Odpowiedzi

2010-02-28T19:35:25+01:00
Kochana Kuzynko Miejscowosc data

W pierwszych słowach listu pozdrawiam cie bardzo i dziekuje za list który od ciebie otrzymałem. Muszę ci opowiedziec co sie działo wczoraj u mnie w domu.mama pojechała na zakupy i zostawiła nas w domu.bez żadnej opieki lecz potem przyszła opiekunka i opiekowała sie nami.Gdy tata przyjechał z pracy zrobił wielką awanture.Lecz ja tacie powiedziałam że mama pojechała na zakupy.Kiedy mama wrócila powiedziała opiekunce żeby pojechała do domu.I wszystko sie dobrze skączylo tata z mamą sie pogodzili.


Imie........................
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:48:59+01:00
28.02.2010r, Kraków

Droga Kasiu!

Na początku mego listu serdecznie Cię pozdrawiam. Mam nadzieję, że zdrowie Tobie dopisuje.
Chciała bym się z Tobą podzielić historią, która wydarzyła się nie dawno u mnie w domu. Cztery dni temu gdy się obudziłam rodziców nie było w domu. Zdziwiło mnie to bardzo, ponieważ zawsze gdy wstaje to rodziców zastaje w kuchni pijących kawę. Gdy zjadłam śniadanie rodzice wrócili do domu i oznajmili mi, że dzisiaj jedziemy w niesamowite miejsce, ale nie mogą mi powiedzieć gdzie, ponieważ była to niespodzianka. Po obiedzie wyruszyliśmy w podróż. Strasznie byłam ciekawa gdzie rodzice mnie zabierają. Kiedy dojechaliśmy okazało się, że jest to wielki park linowy i rodzice mnie zabrali tam z okazji moich jutrzejszych imienin. Kompletnie o nich zapomniałam. Byłam wniebowzięta. Tyle wspaniałych atrakcji i różnych torów do pokonania. Gdy wróciliśmy do domu podziękowałam rodzicom za ten wspaniały prezent.
Właśnie tym chciałam się z Tobą podzielić. Jeszcze raz Cię pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.

Twój podpis.
1 5 1