Przekształć podany tekst.W miarę możliwości zastąp użyte w nim zdania pojedyńcze zdaniami złożonymi.

W naszym mieszkaniu jest remont.Pokoje wyglądają jak po trzęsieniu ziemi .Nie mam miejsca na rozłożenie zeszytów.Ostatnio uczyłem się na balkonie.Dzisiaj pada deszcz.Muszę powtórzyć całą starożytność.Zastanawiam się.Starożytni egipscy uczniowie mieli podobne problemy podczas malowania ?

!!!!!!!!SZYBKO PROSZE!!!!!!!! DAJE TO CO MAM PUNKTÓW :)

3

Odpowiedzi

2010-02-28T19:25:42+01:00
W naszym mieszkaniu jest remont,pokoje wyglądają jak po trzęsieniu ziemi .Nie mam miejsca na rozłożenie zeszytów,ostatnio uczyłem się na balkonie.Dzisiaj pada deszcz więc muszę powtórzyć całą starożytność.Zastanawiam się czy starożytni egipscy uczniowie mieli podobne problemy podczas malowania ?
5 3 5
2010-02-28T19:25:52+01:00
W naszym mieszkaniu jest remont, w związku z tym pokoje wyglądają jak po trzęsieniu ziemi, a ja nie mam miejsca na rozłożenie zeszytów, więc ostatnio uczyłem się na balkonie, jednak dzisiaj pada deszcz. Muszę powtórzyć całą starożytność i zastanawiam się, czy starożytni egipscy uczniowie mieli podobne problemy podczas malowania.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:26:12+01:00
W naszym mieszkaniu jest remont, a pokoje wyglądają jak po trzęsieniu ziemi.
Nie mam miejsca na rozłożenie zeszytów, więc ostatnio uczyłem się na balkonie, ale dzisiaj pada deszcz. Muszę powtórzyć całą starożytność i zastanawiam się czy starożytni egipscy uczniowie mieli podobne........
5 5 5