Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:30:56+01:00
Apostołem Jezusa mogę być dla rodziców wiernie słuchać i wspierać ich.Mogę być również dla przyjaciól,bliskich mi osób pomagając im w codzienności radzić sobie z różnymi problemami.Ale także Apostołem Jezusa mogę być dla ludzi chorych,samotnych i cierpiących,sprawiając by odzyskali uśmiech na twarzy.
2010-02-28T19:32:08+01:00
Apostołem Jezusa mogę być dla wszystkich ludzi na całym świecie...