Niedwano zamowiles ksiazke w jezyku angielski w wklepie internetowym.Niestety ani zamowiony produkt ani tez termin dostawy nie spelnily twoich oczekiwan Napisz list do sprzedawcy
Okresl cel listu i podaj szczegoly transakcji
Podaj dwa powody dla ktorych zamowiona ksiazka nie spelnia twoich oczekiwan
Zwroc uwage na zbyt pozny termin dostaczenia Ci produktu i napisz jaki byl tego skutek
Okresl czego oczekujesz od sprzedwacy i wyraz nadzieje na pomysle rozpatrzenie reklamacji

1

Odpowiedzi

2010-02-28T19:44:46+01:00
Dear Ms Brown,
I must express my dissatisfaction with a book "History of Fashion". I bought it two weeks ago for yours website "www.bn.com".
I was waiting for delivery for a long time. There has been no reply to my prerious e-mail. I think that this book is not new, and it has not got every pages. I send you book back. As a result is, I was left without book, it is very important for me because I am a fashion designer and I have got fashion show next week. In this situation I am afraid I must ask for new book or please give my money back. I hope it will be possible for you.
I hope hear from you soon.

Your sincerely,
XYZ