Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:29:20+01:00
2kg = 2000g
2000g : 300g = 6, (6)

Odp. Potrzeba 7 słoików.

2010-02-28T19:31:54+01:00
1kg p = 3kg ś + 1kg c
2000g:300= 6,6=7

To jest nonsens, po co te dane na górze? 2kg powideł to 2kg powideł, cukier i śliwki tu nie maja znaczenia, zwłaszcza, że z prawa zachowania masy wynika, iż nie zrobisz z 4kg substratu 1kg produktu. Coś namieszałeś. 7 słoików anyway...
1 3 1