Odpowiedzi

2010-02-28T19:30:12+01:00
Ponieważ tą metodą dziecko nie powstaje z miłości kobiety i mężczyzny.

Nic innego do głowy mi nie przychodzi;-]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:45:33+01:00
-dlatego, że dawcą i panem zycia jest Bóg.
-dlatego, że żyje tylko jeden zarodek, reszta jest niszczona
-przy dużej ilości zapłodnień in vitro w niedługim czasie może dojśc do związków kazirodczych
-nieprzwidziane zjawiska i choroby związane ze sztucznym zaplodnieniem