Przetłumacz słówka
2 ). a crocodile
3.) a parrot
4.)a camel
5.)a leopard
6.)An elephant
7.)a giraffe
8.) a dog
9.) a mouse
10.) a gorilla

a.) can speak
b.)can jump ten metres.
c.) Can drink a lot og water
d.) can eat a man.
e.) can run very fast.
f.) cannot fly.
g.) cannot swim.
h.)can jump from tree to tree.
i.) can live il a kitchen, a garage, etc.
j.) can fly..


bardziej nie jest pewna słówek a, b c ....
Z góry dzięki

2

Odpowiedzi

2010-02-28T19:34:15+01:00
Przetłumacz słówka
2. )krokodyl
3.) papuga
4.)wielbład
5.)lampard
6.)sloń
7.)żyrafa
8.) pies
9.) mysz
10.) goryl

a.) mowic
b.)skoczyc 10 m
c.) pic wileka ilosc wody
d.) móc zjesc mezcztzne
e.) biegnac bardzo szybko
f.) nie móc latac
g.) nie móc plywac
h.)skakacz z drzewa na drzewo
i.) chochac kuchni, ogrod itd
j.) latac
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:48:07+01:00
2. krokodyl
3.papuga
4.wielbłąd
5.lampart
6. słoń
7.żyrafa
8.pies
9. mysz
10.goryl
a) można/umieć mówić
b)umieć skakać na 10 metrów
c)można pić dużo wody
d)można zjeść męszczyznę
e)można biec bardzo szybko
f)niemożna latać
g)niemożna pływać
h)można skakać z drzewa na drzewo
i)można mieszkać w kuchni, garażu iitp
j)można/umieć latać
1 5 1