Odpowiedzi

2010-02-28T19:30:21+01:00
Moim zdanie te slowa moga oznaczac, iz im wiecej sie uczymi tym wiecej pochlanamy wiedzy. Z czasem pzryzwyczajamy sie do tego, jestesmy ciekawi siwata i nieznancyh nam rzeczy wiec pragniemy dowiedziec sie jesczze wiecej.
2010-02-28T19:31:08+01:00
Ja rozumiem to w ten sposób:
Im więcej wież tym więcaj chcesz wiedziec
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:34:18+01:00
"Nauka jest jak morze, im więcej jej pijesz, tym bardziej chce ci się pić"

Rozumiem te słowa następująco.

Gdy zaczynasz naukę nie wiesz wiele, nie potrafisz wielu rzeczy, ale z czasem rozumiesz więcej i chcesz poznać/zrozumieć jeszcze więcej.

Na moim przykładzie:

Bardzo interesują mnie komputery i wszystko co jest z nimi związane, gdy zaciekawi mnie jeden temat, chcę wiedzieć jeszcze więcej.

np.
Język programowania HTML, początkowo nie umiałem nic, ale tak bardzo mnie zaciekawiło że za wszelką cenę chciałem go dogłębniej zrozumieć, bardziej poznać. A teraz rozumiem każdą linijkę kodu bez większego problemu.

W tych słowach chodzi o to że:

Jeżeli chociaż raz zaciągniesz się w naukę i to cię zaciekawi to będziesz chciał jeszcze bardziej ją poznać i postarać się ją zrozumieć.

Im więcej będziesz wiedział, tym bardziej będzie Cię to interesowało, a im bardziej będzie Cię to interesowało, tym będziesz chciał poznawać więcej!


Mam nadzieję że w jakiś sposób pomogłem.
Pozdrawiam
1 5 1