Odpowiedzi

2010-02-28T19:50:29+01:00
Obliczam objętość naczynia:
V=5dm kwadratowych*40cm=5dm kwadratowych*4dm=20dm sześciennych
obliczam ile półlitrowych słoików wody musi wlać Paweł:
20dm sześciennych=20l
20l*2=40
odp: Paweł musi wlać 40 półlitrowych słoików wody

czekam na naj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T22:15:57+01:00
V=5dm²x40cm=5dm²x4dm=20dm³=20l
20l:0,5l=40
Odp.: Paweł musi wlać do naczynia 40 0,5 litrowych słoików wody.

Liczę na naj!.:**