Odpowiedzi

2010-02-28T19:34:44+01:00
Trombocyty poruszają się biernie wraz z krążącą krwią.
Leukocyty żyją do 30 godzin.
1 4 1
2010-02-28T19:36:44+01:00
Trombocyty - są zbudowane z lipidów i białek, poruszają się biernie wraz z krążącą krwią, a leukocyty żyją około 10 lat
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:41:08+01:00
Trombocyty poruszają się biernie wraz z krążącą krwią.
Leukocyty żyją długo, do kilkudziesięciu lat.
1 5 1