Odpowiedzi

2010-02-28T19:37:44+01:00
I. ⅕ + (-0,8) × 1¼ - 0,2

0,2 - 0,8 × 1,25 - 0,2 = 0,2 - 1 - 0,2 = -1

II. [ -0,5 × 3 ÷ (-½) ÷ (-0,1) ] ÷ (-60)
[ -1,5 ÷ (-0,5) ÷ (-0,1) ] ÷ (-60) = [ 3 ÷ (-0,1) ] ÷ (-60) = -30 ÷ (-60) = 0,5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:49:37+01:00
I.1/5+(-0,8)*1 1/4-0,2=0,2+(-0,8)*1,25-0,2=0,2+(-1)-0,2=-1

II[ -0,5 × 3 ÷ (-½) ÷ (-0,1) ] ÷ (-60)=[1,5:0.5:(-0,1)]:-(60)=-30:-60=0,5