Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:47:45+01:00
35 dm=3,5 m
Podłoga w skali 1:50
1cm - 0,5 m
Czyli rysunek w skali to prostokąt o wymiarach 12 cm dłuższy bok i 7 cm krótszy bok.
Pole podłogi w skali 1:1
P prostokąta= a * b( a razy b)
P= 6m x 3,5 m
P= 21 m2
4 3 4
2010-02-28T19:53:16+01:00
Podłoga szer.6 m długość 35 dm...
Najlepiej zamienić na centymetry czyli 600 cm 350 cm
Pole podłogi = a*b =600 cm*350 cm = 210000 cm 2 (Zamieniamy je na metry kwadratowe czyli wychodzi 2100 m 2 {to jest pole w skali 1:1}
Teraz potrzebujemy w skali 1:50 czyli 2100 dzielimy przez 50 wychodzi 42}
Odpowiedź końcowa:
Pole 1:1 wynosi 2100 m 2
Wymiary do narysowania 12 cm na 7 cm

Mam nadzieję ,że pomogłem :)


2 5 2