Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:44:04+01:00
Dosyć dawno napisałem te wiersze, ale może Ci się przydadzą:


"Śmierć"

Dla jednych jest sroga dla innych łaskawa,
dla mnie bez różnicy i tak jest pisklawa.
Śmiać się z niej nie mądrze lecz żyć nie potrzebuje,
inni mnie pytają czy się dobrze czuje.
Oni żyć chcą bardzo, blisko być z bliskimi,
lecz gdy stracisz miłość nie chcesz żyć już chwili.
Dreszcz wnet Cię ogarnia Twoja twarz jest marna,
zabij mnie aniele, oddam za to wiele...



"Nikt mi nie powie..."

Nikt mi nie powie, co czeka za rogiem.
Czy śmierć wraz z szatanem,
czy bóg z swym baranem.
Nikt mi nie powie, co będzie jutro.
Czy dożyję? Tak trudno.
czy przeżyję? Tak żmudno.
Nikt mi nie powie, czy ja istnieje.
Może to sen,
a może przeobrażenie.
Nikt mi nie powie, czy mnie kiedyś pokocha.
Może już teraz po nocach wciąż szlocha,
może czeka aż wróce, czy da mi szanse ?
Nikt mi nie powie, czy o życie walcze...


"Panie Śmierci"

Zabierz mnie na tamten świat, ten mej duszy nie jest wart!
Ból, cierpienie ciągle czuje, bez hałasu i posunięć.
Tylko cisza, mocno boli. W samotności to się kroi.
Tylko czeka kiedy sam, ja opuszczę ziemi bram.
Chcę mnie dopaść, zniszczyć, zabić.
Ale ja już nie chce krwawić.
Tak to ona mnie zraniła, i krwawienie zostawiła.
Rana już się nie zagoi, serce zniszczy i ustoi.
Ja już siły nie mam na nic, tylko umrzeć chcę bez granic...



Mam nadzieję że pomogłem.
Pozdrawiam
1 1 1
2010-02-28T19:48:26+01:00
"Życie"

Życie... marny los człowiek...
Życie... Kruche niczym motyl...
Życie.... kończące się Śmiercią...
Życie opowiada o tym co piękne może być...

Śmierci silniejsze od Życia jest,
Śmierć opowiedz kończ...
Lecz gdzie ona koniec swój ma.?

Odpowiedz na Świat...
To Życie i Śmierć o wszystkim co mogło być.!
2 3 2