Odpowiedzi

2010-02-28T19:39:04+01:00
Jestem na 100% pewien, że każda epoka narodziła się we Włoszech.. no może z wyjątkiem Baroku- bo w Portugalii. Dopiero w następnych latach inne kraje pobierały style do swojej architektury, sztuki i innych.. liczę na naj;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:39:32+01:00
Styl romański - Prowansja
Styl gotycki - Francja/Anglia => Europa
Protorenesans - Włochy
Renesans - Włochy => Europa
Barok - Włochy => Europa
Klasycyzm - Francja => Europa
Romantyzm - Europa