Odpowiedzi

2010-02-28T19:40:44+01:00
Rodzice przez kchodzenie do koscioła
katechetka przez lekcje religi
ksiadz prze msze sw
10 2 10
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T19:41:11+01:00

dziadkowie i babcie-przekazują nam wiarę od pokoleń,
rodzice uczą nas modlitw,
księża- podczas mszy,
katecheci podczas lekcji religii
nauczyciele ucza nas histori powstania religii
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:50:20+01:00
1.Rodzice - poprzez pokazywanie Boga od najmłodszych lat.
2.Rodzeństwo - bo wraz z nimi chodzę do Kościoła, dają wiarę w każdym możliwym momencie.
3.Dziadkowie - zastępują rodziców, gdy ich nie ma, pokazując jaki świat jest piękny.
4.Katechetka - lekcje religii.
5.Ksiądz - Msze Św.
6.Ludzie towarzyszący w mym życiu - dają otuchy, wiarę w lepsze jutro.
7.Przyjaciele - zawsze są blisko gdy tego potrzebuje, wierząc we mnie i dając ją.


Mam nadzieję iż pomogłam ;) ...czekam na odpowiedź
16 4 16