Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:44:27+01:00
1) Prawdziwy chrześcijan powinien być patriotą gdyż patriota kocha Boga i troszczy się o swoją ojczyznę.
2) Będąc polakiem i członkiem wspólnoty państw Europejskich nie mogę zapomnieć o miłości do Boga i własnego kraju.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T19:45:45+01:00
1) Prawdziwy chrześcijan powinien być patriotą gdyż wszyscy są dla siebie bliźnimi (przede wszystkim nasi rodacy)
2) Będąc polakiem i członkiem wspólnoty państw Europejskich nie mogę zapomnieć o innych (często potrzebujących) ludziach na całym świecie.
2 3 2