Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:46:03+01:00
1 Uśmiechaj się do ludzi.
2 Bądź wyrozumialy w stosunku do innych.
3 Okazuj wrażliwość na piękno świata i ludzkiej duszy.
4 Nie poddawaj sie mówiąc,"nie umiem.
5 Postepuj zgodnie ze swoim sumieniem i sercem.
6 Myśl pozytywnie a wszystko się zmieni.
7 Otaczaj troską swoich najbliższych.
8 Ustal system wartości i nieodstępuj od niego.
9Wierz w dobre intencje ludzi.
10 Ufaj i pomagaj ludziom.
2010-02-28T19:48:18+01:00
1. Szanować siebie i innych
2. Być miłym i uprzejmym.
3.Zachowywać sie kulturalnie
4. Zachowywać się stosowanie do sytuacji i miejsca pobytu.
5. Nie patrzeć w człowieku tylko na posiadłość(pieniądze, kasa itd)
6. Nie oceniać ludzi po wyglądzie, lub wtedy, kiedy ich nie znamy.
7.Nie zwracać uwagi tylko na siebie, ale także widzieć na świecie inne osoby.
8. Pomagać innym ludziom. Starszym, bądz chorym.
9.Znajdywać czas dla rodziny.
10. Troszczyć się o przyszłość
11. Rozwijać swoje talenty


to tyle :)