Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T19:42:00+01:00
Substancja światłoczuła - jest to substancja, która ulega reakcji chemicznej pod wpływem światła.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T19:43:20+01:00
Substancje światłoczułe są to takie substancje które ulegają reakcji chemicznej pod wpływem światła
1 5 1
2010-02-28T19:45:42+01:00
Substancje swiatloczule to sa te które substancje w których zachodzi zmian skladu, badz reakcja w wyniku dzialania swiatla, do takich substancji zaliczamy przedewszystkim sole srebra, wystarczy ze wystawisz np. azotan srebra AgNO3 to ulega on na swietle czernieniu dlatego ze sól rozklada sie z wydzieleniem tlenku oraz tlenków azotu. do tej grupy sa zaliczane substancje organicze, gdze znajduja zastosowanie w fotografii i nietylko, do tego sa jeszcze zwiazki wybuchowe i inne,
6 3 6