1. Zadaj pytanie po angielsku:
- Dlaczego nic wcześniej o tym mi nie mówiłaś?

2. Odpowiedz na pytanie po angielsku:
-Jestem Polką więc wypadałoby abym choć raz w życiu była w Warszawie!
________________________________________________

Tylko nie z tłumaczy z internetu bo zgłaszam spam!!!
Za szybką i dobrą odpowiedź jak najprędzej daje najlepszą XD

3

Odpowiedzi

2010-02-28T19:45:06+01:00
- Why do this to me earlier not say?
-I am a Pole so fitting to me at least once in his life was in Warsaw!
2010-02-28T19:46:58+01:00
1.-Why were you telling not me anything about this earlier?
2.-I am the Pole now it would fall out to though it was in the Warsaw in the life once!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:48:40+01:00
Why only now talking about this?

I am a Pole, so for once I should be in warsaw.