Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T15:57:50+02:00
1.Bóg objawił sie człowiekowi w postaci płonącego krzewu ,w postaci gołębicy a można także powiedzieć że objawiał nam go Jezus Chrystus.
2. W najpełniejszy sposób Boga objawiają nam księża gdyż są pośrednikami między nami a Bogiem.
2 3 2
2009-10-19T16:28:26+02:00
1) Za pomocą rozumu naturalnego człowiek może w sposób pewny poznać Boga na podstawie Jego dzieł. Istnieje jednak inny porządek poznania, do którego człowiek nie może dojść o własnych siłach; jest to porządek Objawienia Bożego . Na mocy swego całkowicie wolnego postanowienia Bóg objawia się i udziela człowiekowi. Czyni to, objawiając swoją tajemnicę, swój zamysł życzliwości, który odwiecznie przygotował w Chrystusie dla dobra wszystkich ludzi. Objawia w pełni swój zamysł, posyłając swego umiłowanego Syna, naszego Pana Jezusa Chrystusa, i Ducha Świętego