Odpowiedzi

2009-10-19T16:19:57+02:00
Twoim podstawowym atrybutem jest siła, będziesz znakomicie sprawdzał się w drużynie pozbawionej .... Być może dzięki niej lepiej przedstawisz i obwieścisz przyszłość, jaką czeka świat, ....



Np. morze być tak chyba
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T16:20:41+02:00
Moim atrybutem mogla by być piłka do gry w piłkę nożną. Atrybuty to przedmioty , które swoim przeznaczeniem ukazują zajęcia ludzi, więc wybrałem piłkę, bo często gram w piłkę i to moja życiowa pasja.Ludzie zawsze widzą mnie z piłką bo jestem z nią nierozłączny, tak jak Hefajstos ze swoimi narzędziami.
10 4 10
  • Użytkownik Zadane
2009-10-19T16:36:57+02:00
Atrybuty nie zawsze moga byc rzeczami materialnymi, moga to byc takze osobiste.Piękne dłonie to atrybut kobiety dbającej o siebie.Mówią wiele o człowieku: jaką pracę wykonuje, ile ma lat, co lubi robić i czy potrafi o siebie dbać. Dłonie to tak jakby była nasza wizytówką. :):)
5 2 5