Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:52:24+01:00
1 tom x+59
2 tom x+170
3 tom x

x+59+x+170+x =625
3x+229=625
3x=625-229
3x=396 /:3
x=132 tom 3

tom 1 132+59=191
tom 2 132+170=302
21 3 21
2010-02-28T19:53:11+01:00
625 - 59 - 170 = 396

396÷3 = 132

Tom I: 132 +59 = 191
Tom II: 132 +170 =302
Tom III: 132

Odp.: Tom I ma 191 stron, Tom II ma 302 strony,a Tom III ma 132 strony.

mam nadzieje że pomogłem xD pozdro franklin
29 4 29
2010-02-28T19:53:40+01:00
X-tom III
x+170-tom II
x+59-tom I
625-wszytskie strony

x+(x+59)+(x+170)=625
x+x+59+x+170=625
3x+229=625 /-229
3x=396 /:3
x=132-ilosc stron w III tomie

x+170=132+170=302-ilsoc stron w II tomie
x+59=132+59=191-ilosc stron w I tomie

;))
10 3 10