Odpowiedzi

2010-02-28T19:51:14+01:00
W czasie burzy czuje lęk i przerażenie. Mam wrażenie, że piorun uderzy w mój dom. Boje się. Czuje sie niepewnie. Nigdy nie patrzę przez okno w tym czasie, bo nie lubie tego widoku. Zawsze czekam niecierpliwie, aż przejdzie .
39 4 39
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T19:53:35+01:00
Myślę że są to emocje ujemne .Strach,lęk przede wszystkim przerażenie.Wszystko wzbudza emocje i uczucia negatywne. Uczucia negatywne wywoływane są także przez sytuacje zagrożenia. Nie zawsze powodują dezorganizacje zachowania , przeciwnie – mogą ułatwiać mobilizacje organizmu i przeciwdziałać zachowaniom obronnym (np. lęk -ucieczkę).
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:54:49+01:00
Wielkie blaski piorunów i te dźwięki rozbrzmiewające w ciemności sprawiają że czuję się niebezpiecznie.
Lecz najgorsza jest cisza, gdy jestem sam...
...tylko ja i ona, burza. Mnóstwo kropel deszczu stukających w szybę, a dookoła czerń.
Wydaję się że każde uderzenie jest inne, w innym tempie i stylu. Im dłużej siedzę w tej głuchej ciemności, tym bardziej przyspiesza rytm mojego serca. Każde uderzenie, coraz mocniejsze, coraz bardziej wyraźniejsze. Patrząc w okno i widząc każdy blask w oddali wiem że nawet i ona posiada swoje cechy.

Mam nadzieję że pomogłem.
Pozdrawiam
24 4 24