Odpowiedzi

2010-02-28T19:50:35+01:00
Mysle ze tak.. bo to jak gonienie za marzeniami
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:53:15+01:00
Zgadzam się ze sformułowaniem,że ludzka egzystencja to gonienie za wiatrem.Człowiek nieustannie w życiu czegoś poszukuję,walczy o coś i jest pewny,że to nieosiągalne a gdy już to zdobywa znowu zaczyna pragnąć czegoś innego tak samo ulotnego.I tak naprawdę nigdy nie jest ostatecznie zadowolony z tego co osiągnął,bo to co było niegdyś dla niego trudne teraz jest dziecinnie łatwe,wię zaczyna gonić za czymś innym i tak do końca jego egzystencji.
1 5 1