Odpowiedzi

2009-10-19T15:56:02+02:00
Dlatego, że tam pokazane jest życie Jezusa CHrystusa
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T16:22:32+02:00
Chętnie uczęszczam na lekcje religii ponieważ,można sie tu wiele dowiedziec o Bogu .Na każdej lekcji religii odmawiamy modlitwe dzięki której jednoczę sie z Chrystusem,przez modlitwe mogę z nim porozmawiać ,zwierzyć sie mu i wiem że na pewno mnie wysłucha .Myśle ze warto chodzic na lekcje religii bo nie ma nic cenniejszego niż wspólna modlitwa dzięki której wszyscy mogą zjednoczyć się z Bogiem.


2 5 2