Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:02:05+01:00
A) 2x(x-5)-3(x²-2x)+(x-2)x= 2x²-10x-3x²+6x+x²-2x= -6x

b) a(a+b+c)-b(a-b+c)-c(a-b-c)= a²+ab+ac-ab+b²-bc-ac+bc+c²= a²+b²+c²

c) x(x²+2x+1)-(-4x³+8x²-6):2= x³+2x²+x+2x³-4x²+3= 3x³-2x²+3
3 3 3
2010-02-28T20:02:35+01:00
A) 2x(x-5)-3(x²-2x)+(x-2)x=2x-10y-3x²+4x+x-2=7x-10y-3x²
b) a(a+b+c)-b(a-b+c)-c(a-b-c)=a+ab+ac-ab+ab-bc-ac+bc+c=a+ab+c
c) x(x²+2x+1)-(-4x³+8x²-6):2=x²+2x+1x+(4x³-8x²)/2=x ²+2x+1x+2x³-4x²=-3x²+x+2x³
2 3 2