Odpowiedzi

2010-02-28T19:59:41+01:00
Epitet: ładny, kolorowy
Porównanie: Głupi jak but
Metafora: Morze kwiatów
Personifikacja: Stół zaczął opowiadać bajki
Animizacja: Buty zaczęły szczekać
2010-02-28T20:02:33+01:00
Epitet-Biała chmura
Porównanie-głodny jak wilk
Metafora(przenośnia)-Kwiaty zapłakały
Personifikacja-Wstaje dzien lub zwariowany rok
Animizacja-nadzieja umarła
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:04:51+01:00
Epitet: "czerwone jabłuszko"
Porównanie: "zimny jak lód"
metafora: "podzielę się z wami wiadomością"
personifikacja: "słońce wstaje"
animizacja: "gazeta ryczy"