Odpowiedzi

2010-02-28T20:01:50+01:00
0.15402
209.223
693.1008
6.3735
18.582
46.5324
33.31854
0.21735
72.18386
28.37814

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:01:57+01:00
1. 0.15402
2. 209.223
3. 62.254
4. 6.3735
5. 18.582
6. 46.5324
7. 33.31854
8. 0.21735
9. 72.18386
10. 28.37814
2010-02-28T20:02:26+01:00
1.0,15402
2.209,233
3.69,31008
4.6,3735
5.18,582
6.46.5324
7.33,31854
8.0,2205
9.72,18386
10.28,37814