Odpowiedzi

2010-02-28T20:01:21+01:00
Niech Ci sie dobrze wiedzie na nowej drodze życia, niechaj zawsze będziesz taka szczęśliwa jak teraz. Oby Wam się wiodło jak najlepiej, zwłaszcza teraz, kiedy jesteście jeszcze młodzi. Życzę Wam wam także tego , co najważniejsze czyli zdrowia kochani ! .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:03:11+01:00
Niech Ci serduszko ciągle biję, niechaj Twój uśmiech się nie kryję.
Oby Ci zdrówko dopisywało, zwłaszcza że nie raz się chorowało.
Także szczęścia i pomyślności, dużo uśmiechu i ciągłej radości.
Życzy
ColdFlame


Mam nadzieję że pomogłem.
Pozdrawiam
2010-02-28T20:04:13+01:00
Wszystkiego najlepszego, niechaj powodzi ci się w życiu, niech ci zawsze słonko świeci. Żebyś miała dobrą pracę i pociechę z dzieci. A zwłaszcza zdrowia, bo to najważniejsze. Obyś przeżyła mnie i swoją wsze. :d