Odpowiedzi

2010-02-28T20:14:51+01:00
Buenos Aires (34*40'S,58*30'W) i w Lizbonie (38*43'N,9*07'W) 22 grudnia.

Buenos :

90-34*40+23*27' = !

i 90-23*27'-38*43' = !

wiekszy kont bedzie w buenos
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:20:11+01:00
Buenos Aires - 34°40'S
h = 90° - φ + 23°27'
h = 55°20' + 23°27'
h = 78°47'

Lizbona 38°43'N
h = 90° - φ - 23°27'
h = 51°17' - 23°27'
h = 27°50'

Promienie słoneczne padają pod większym kątem w Buenos Aires (Słońce jest wyżej).
6 4 6