Odpowiedzi

2010-02-28T20:21:15+01:00
Na ogólną powierzchnię lasów w polsce ( 8 mln. ha.)odnowienia (ponownego nasadzenia )wymaga 400tys.ha.lasówiglastych rosnących na dobrych gruntach.Jaki to procent calości polskich lasów?

8000000 to 100%
400000 to x

x=400000*100%/8000000
x=5%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:23:06+01:00
8 mln ha=100%
400 tys ha=x%
..................
x=400 000×100:8 000 000
x=5%
odp. to 5% wszystkich lasów
2010-03-01T00:28:53+01:00
8mln-100%
400tys-x%
8mlnx=400tys
8 000 000x=400 000/:8 000 000
x=0,05
x=5%
odp.odnowienia wymaga 5% lasów