Odpowiedzi

2010-02-28T20:05:24+01:00
A) x=1
x=1
b) x=0
x=0
c)x=3
x=3
d) x=1
x=√1 to to nie jest...
e) x=-1
x=√1 to to nie jest
f)x=0
x=0
2 1 2
2010-02-28T20:10:01+01:00
A) x+1=2 i x+5=6, po wyliczeniu: x=1 i x=1
x+1=2 [=] x+5=6 (są sobie równoważne)

b) x+5=5 i 5x+8=8, po wyliczeniu: x=0 i 5x=0 ---> x=0
x+5=5 [=] 5x+8=8 (są sobie równoważne)

c) x+3=6 i 3x=6, po wyliczeniu: x=3 i x=2
x+3=6 [>] 3x=6 (nie są sobie równoważne)

d) x+1=2 i x²=1, po wyliczeniu: x=1 i x=1
x+1=2 [=] x²=1 (są sobie równoważne)

e) 2x+5=3 i x²=1, po wyliczeniu: 2x= -2 ---> x= -1 i x=1
2x+5=3 [<] x²=1 (nie są sobie równoważne)

f) x²=0 i x+2=2, po wyliczeniu: x=0 i x=0
x²=0 [=] x+2=2 (są sobie równoważne)








PS Tak dla wiadomości dla tych którzy nie wiedzą √1=1 ;] Pozdrawiam ;]
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:11:52+01:00
Ja bym to zrobiła tak :


a) x=2-1 x= 6-1
x=1 x= -1
^ nierownowazne

b) x=5-5 5x= 8-8
x= 0 5x= 0
^ równoważne

c) x= 6-3 3x= 6 /3
x= 3 x= 2
^ nierownowazne

d) x= 2-1 x2=1
x= 1 x=√1
^ nierownowazne

e) 2x= 3-5 x2= 1
2x=-2 /2 x=√1
x= -1
^ nierownowazne

f) x2= 0 x= 2-2
x= 0 x=0
^ równowazne
2 3 2