Twoja rodzina wymienia spłuczkę w ubikacji na noweą ,z możliwością regulacji ilości wody do jednorazowego spłukiwania.przyjmij,ze przeciętnie 20 razy w ciągu dnia używasz spłuczki . oblicz ,ilę wody twoja rodzina zaoszczędzi w kwietniu,jeżeli wyreguluje urządzenie na 3 l zamiast 5 lprzy jednorazowym spłukiwaniu . zapisz obliczenia

2

Odpowiedzi

2010-02-28T20:08:46+01:00
Obecnie

20* 5l = 100l dziennie

Po regulacji

20* 3l = 60l dziennie

100-60 = 40l dziennie wody mniej
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:17:33+01:00
20 razy 5 l = 100 l wody dziennie
100 l razy 30 dni = 3000 l miesięcznie

20 razy 3 l = 60 l wody dziennie
60 l razy 30 dni = 1800 l miesięcznie

3000 l - 1800 l= 1200 l

odp. Rodzina zaoszczędzi 1200 l miesięcznie
3 3 3